Steinmeier bekritiseert "waardebreuk" van de VS

Bron: AFP (Glomex)

Bondsvoorzitter Frank-Walter Steinmeier heeft in zijn toespraak in de Bondsdag ter herdenking van het einde van de Tweede Wereldoorlog in Europa 80 jaar geleden een "waardebreuk" in de VS onder president Donald Trump veroordeeld.

Leave a Reply